عیدتون مباررررررررررررررک

♬♪♭♪ خـَ ـط خـَ ـــطـےِ یـ ﮧ כخـ ـتَـــــره
اولویتـ اولـ "غرورمــﮧ" چـوטּ تمـومـِ "وجـوכمــﮧ"

سلاممممممم بر و بچ

عیدتون مباررررررررررررک

این پست و رنگی می نویسم

در یخچال رو باز کردم یه پشه در حالی که داشت فحش می‌داد ازش خارج شد

یارو شب خواب میبینه تو بازی کامپیوتری زنشو کشته، بیدار میشه میبینه زنش کنارش خوابیده میگه: خاک تو سرم یادم رفت save کنم

تو کارتونهای زمان بچه گیمون

سفید برفی تو یه خونه با هفتا مرد زندگی میکرد

 

بتمن با سرعت 300 مایل بر ساعت رانندگی میکرد

 

پینکیو دروغ میگفت

 

سیندرلا 12 شب به بعد خونه میومد

 

تارزان لخت بود
و پاپای پیپ میکشید و تاتو داشت
پس تقصیر ماها نیست.الگوهامون مورد داشتن

دیدین بعضیها عادتشونه رو چمن كه نشستن
همینجوری چمن هارو میكنن
لامصـــبا اینا یه غیر از کودک درون یه بُز درونم دارن

خیلی هم شاخ نبود!
.
.
.
.
واکنش پسرها وقتی دختره بهشون پا نداد!!!!!

خیلی پیش اومد خودمو به سرماخوردگی زدم که مدرسه نرم ... اما من هنوز موندم اون دکتری که منو معاینه می کرد و می گفت: مریضی و چند جور قرص و دوا می نوشت تا خوب بشم، مدرکشو از کجا گرفته بود

چرا مردم دوبل برگر با سیب زمینی سرخ کرده رو با "نوشابه رژیمی" میخورن ؟؟!

یه فامیل داریم 28 ساله بیکاره!
اگه دو سال دیگه بیکار بمونه بازنشسته میشه...

سه چیز تو زندگی هست كه اگه رعایت كنین آدم موفقی میشین!
حالا برید تحقیق كنید این سه تا چیز چیه!!!
اینجوری هم نگام نكنید، من اگه خودم بلد بودم كه الآن اینجا نبودم!!

مکالمه من و بغل دستیم تو تاکسی : - آدامس نعنایی داری ؟ - آره . . . . . . - یه دونه بخور ...!

چه پیشنهاد بی شرمانه ای

در هیچ جای تاریخ حتی یک مورد هم گزارش نشده که لیلی عاشق شورت مجنون بشه

اگه مارکش خیلی مهمه بکن بزنش به پیراهنت

ولی شلوارتا بکش بالا

عیدت مبارک



نظرات شما عزیزان:

ملیکا
ساعت19:55---15 آبان 1391
اقا علیرضا یه روز هم نوبت کچلی شما میشه عجقم

ملیکا
ساعت19:54---15 آبان 1391
ممنون اقا مانی عید شما هم مبارک

علیرضا
ساعت19:53---15 آبان 1391
چطوری پسر .. میگم الان کچل کردی مانی سربازی خوش میذگره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟

مانی
ساعت19:50---15 آبان 1391
سلام من اومدم مرخصی سلام سحر عیدت مبارک ملیکا خانوم عید شما هم مبارک ابجیپاسخ:عیدت مبااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارک مرسی

سهند
ساعت19:47---15 آبان 1391
میدونم میدونم واسه سحر هم جدا دارمپاسخ:مثلا چییییییییییییی کار قراره کنی

ملیکا
ساعت19:46---15 آبان 1391
بچه توجه کردین شلوار شما پسرا دوباره سوژه شده

علیرضا
ساعت19:42---15 آبان 1391
من قصذ جسارت نداشتم والاپاسخ:سهند شوخی میکنه شما ناراحت نشو علی جون

سهند
ساعت19:40---15 آبان 1391
اقا علیرضا شما بیجا کردین بوسه فرستادین تو عالم رفاقت خیانت میکنی نااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا ااااامرد

علیرضا
ساعت19:38---15 آبان 1391
انگار من اخرین نفرم و بازم طبق معمول سهند اولینه سحر جوووون عیدت مباررررررررررررررررررررررررررر رررررررررک

ملیکا
ساعت18:32---15 آبان 1391
عیدت مباررررررررررررررررررررررررررر ررررک

سهند
ساعت18:32---15 آبان 1391
عیدت مباااااااااااااااااااااااااااا ارک

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تاريخ 12 / 8 / 1391ساعت نويسنده .._✓✔ سحــــر جـــونــے ツ |